Форма входа
ВАШ IP
3.142.98.5

Чернигов Мой - Новый Взгляд
Главная  Мой профильРегистрация  Выход

Отдать даром ненужные вещи в Чернигове и других городах Украины.!

Вы вошли как Гость | Группа "ГостиПриветствую Вас Гость" | RSS
Вс 05.01.2025, 04:19:23

Личные сообщения() · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Що таке медикаментозный аборт?
kirilzhilenko80
Регистрация 08.01.2022
Дата: Ср, 11.09.2024, 19:09:51 | Сообщение # 1
Майор
Статус: Offline
Вітаю! Мене цікавить питання медикаментозного аборту. Хотілося б дізнатися більше про саму процедуру, як вона проходить і що потрібно знати перед тим, як на це зважитися. Чи є якісь обмеження по терміну вагітності? Можливо, хтось знає, де можна знайти детальну і достовірну інформацію про це, чи є надійні джерела або клініки, де це пояснюють? Буду вдячний за будь-які поради та посилання.

a_sov
Регистрация 08.01.2022
Дата: Ср, 11.09.2024, 19:10:14 | Сообщение # 2
Майор
Я не лікар, але можу поділитися тим, що знаю. Медикаментозний аборт можна робити лише на ранніх термінах вагітності, зазвичай до 9 тижнів. Це процедура, яка передбачає прийом спеціальних препаратів під наглядом лікаря. Важливо знати, що ця процедура може мати побічні ефекти, тому лікар обов’язково спочатку проводить обстеження, щоб переконатися, що немає протипоказань.

HzBoy
Регистрация 15.10.2021
Дата: Ср, 11.09.2024, 19:10:31 | Сообщение # 3
Полковник
Що стосується медикаментозного аборту, то це серйозний крок, і перед тим, як на нього зважитися, точно треба отримати повну консультацію у лікаря. Моя знайома проходила через це, і вона говорила, що після прийому препарату обов'язково треба кілька днів бути під наглядом медиків. Процедура сама по собі не така складна, але є обмеження по терміну вагітності, тож чим раніше звернутися, тим краще.

menigorek
Регистрация 08.01.2022
Дата: Ср, 11.09.2024, 19:11:07 | Сообщение # 4
Лейтенант
Цитата HzBoy ()