|
Чи варто брати битий автомобіль з аукціону в Штатах?
|
|
akhamsa Регистрация 23.05.2022
| Дата: Сб, 15.11.2025, 14:32:50 | Сообщение # 1 |
|
Полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 189
Репутация: 0
Статус: Offline
|
Подивився кілька лотів на аукціоні в США, є биті авто з невеликими пошкодженнями, але не впевнений, чи варто ризикувати. Фотки показують зад, бампери пом’яті, але рама здається цілою. Хочу знати, чи реально зекономити і не втрапити на серйозні проблеми, чи краще шукати цілий автомобіль без пошкоджень. Ще не до кінця розумію, як перевірити, чи немає прихованих дефектів у двигуні чи ходовій. Чи можна на око визначити, що авто точно варте ремонту, а що краще відразу відкинути?
|
| |
|
|
Rennix Регистрация 24.07.2025
| Дата: Сб, 15.11.2025, 14:33:42 | Сообщение # 2 |
|
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 9
Репутация: 0
Статус: Offline
|
Ризик є завжди, навіть якщо рама виглядає нормально. Фото можуть не показати пошкоджень ходової або двигуна. Я б радив перевіряти Carfax і уважно дивитися, чи немає під водою, ударів по лонжеронах або проблем із трансмісією. Часто ремонт виходить дорожче, ніж здається на перший погляд. До того ж треба враховувати збори аукціону, доставку до порту, страховку, митні платежі. Якщо не плануєш ремонт сам або не знаєш механіка, то ризиковане авто може влетіти в копійку.
|
| |
|
|
beketovalim Регистрация 24.07.2025
| Дата: Сб, 15.11.2025, 14:34:34 | Сообщение # 3 |
|
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Репутация: 0
Статус: Offline
|
Можна брати битий автомобіль, але тільки якщо точно розумієш, що ремонтувати можеш або є надійний механік. Пошкодження фронтальні чи косметичні ще не критично, але приховані проблеми по рамі або ходовій часто обійдуться в хорошу суму. Є сенс закладати 20–30% бюджету на ремонт і додаткові витрати на доставку та сертифікацію, тоді економія реально буде відчутна. При цьому перевірка VIN і історії критично важлива, інакше можна взяти авто, у якого рама серйозно пошкоджена або двигун після аварії. Якщо бюджет обмежений і хочеш зекономити, можна ризикнути, але треба реально оцінювати стан і готуватися до непередбачених витрат.
|
| |
|
|
arsen_sidihin Регистрация 15.11.2025
| Дата: Сб, 15.11.2025, 14:38:52 | Сообщение # 4 |
|
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
|
Я сам замовляв битий автомобіль з аукціону, уважно переглянув фото, перевірив історію і порахував усі витрати на доставку, ремонт, страхування і сертифікацію. Вийшло дешевше, ніж купувати цілу машину тут, але головне правильно розрахувати бюджет і мати механіка, який робитиме ремонт. Краще планувати всі кроки заздалегідь, перевірка авто на аукціоні, розрахунок всіх зборів, доставка до порту, митне оформлення. Для тих, хто займається імпортом регулярно, варто використовувати логістику для автобізнесу США і перевірені канали доставки, наприклад https://mitridat-container-transport.com.ua/usa/ щоб не було сюрпризів із документами і транспортом. Тоді реально контролювати всі витрати і зменшити ризики при купівлі авто з salvage title. Додатково краще завжди мати запас на непередбачені ремонти, щоб економія не перетворилася на збиток. Стан авто важливо оцінювати критично, дивитися не тільки зовнішній вигляд, а й стан двигуна, трансмісії, електроніки і рами, щоб потім не виявилося прихованих дефектів.
Сообщение отредактировал arsen_sidihin - Сб, 15.11.2025, 14:39:32 |
| |
|
|
zeyazukini813 Регистрация Вчера
| Дата: Пт, Вчера, 11:09:58 | Сообщение # 5 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 4
Репутация: 0
Статус: Offline
|
ну норм
|
| |
|
|